Saturday, July 3, 2010

menanti detik..

barang da packing tapi aty seperti berat tuk meninggalkan umah tercinta..owh tidakkk,kedua2 aku sayang n rindu,rumah ku dan kampus ku..esok berangkat pada tengahhari menurut ibu tercinta..(law boleh nak petang tapi mak cakap'jangan nak ngada mak nak cepat..'adei di manjakan plak sebegitu sekali..)ouch..tapi xmengapa..demi meneruskan cita dan usaha aku tetap menurut segala nyer


arap2 dapat bilik lame,malas la nak tukar umah..anti kena bangun awal..xleh lambat lagi..tidakkk..jangan2..lagipun da terbiasa ngan persekitaran umah tu yer..walaupun tingkat 4,exercise pe n yang penting xde gangguan bising di bawah..aku berkuasa..hahaha..merepek plak..


macam mane la kampus tu skang ek..dengar cite de perubahan..ramai ke junior aku sem nie?best ke sem nie?dapatkah aku berjaya sem nie?apakah?kenapakah?bolehkah?...sume nyer boleh law berusaha..caiyok,gambatte!!


lepas nie makin jarang la aku online..selamat tinggal sume..
tapi pepun tetap akan cube mengonlinekan diri seminggu sekali ke..(bahasa pe da..)
hahaha..mak da bagi warning..suh belajar lek lok..kurangkan men law x 'ko g keje la pas nie..'
tidakkkkk


tapi mulai aritu aku da janji akan berusaha tuk bukti aku gak leh berjaya...
ye...


tu je kot tuk kali nie..
waaa~~
nak g wat pe yang patut sebelum bertolak..

No comments: