Thursday, July 8, 2010

bersama semula..

pada tanggal 3 julai,tepat kul 2 aku, abg dan ibu tercinta telah sampai ke destinasi yang dituju..
walau pemanduan ala2 formula 1 tapi kesesakan lalu lintas agak memakan masa yer..(surely tension time nie..)sesampai di sana aku bertemu baby hannah,merangkap kawan sehidup sekatil 2 taun berturut2..(aku promote nie..)kemudian semasa mendaftarkan diri aku bertemu ira merangkap roommate aku skang,ngah tido time nie,eh xgayut da..kemudian bertemu ngan ika dan ieja juga merupakan kawan bek ku yang agak kesengalan di malam ari..(wahaaa..bahaya..=.=')hahaha..gurau je..


pada keesokan ari nyer adalah ari lepak di bilik sambil bercerita dan bergelak malah menziarahi umah yang tersayang,ika n farah..(bukan lesbo yer..kawan sejati jer)kemudian diteruskan ngan wat aktiviti berfaedah..


ari first lagi da dapat assignment..memang terbek..(T.T)tapi xmengapa,idup perlu diteruskan..ek?azam baru kan tuk berjaya kena la berkorban..on9 pun da jarang nie..waaaa~~tapi still cube semana termampu..sejak masuk kampus cepat lak aku tido..esok ade kelas pagi,keje ade yang xwat lagi tu nak kena siapkan nie..


banyak aktiviti yang dilakukan sepanjang aku berada di kampus tercinta tapi malas lak nak taip..anti la rase nyer..nak wat keje yang lebih penting..wahaaa~~cam xcaya da leh berubah skang..insyaallah terus kekal..
weee~~


p/s: wah...rindu nyer kat seseorang n game online..T.T
sabar jela menahan segala nyer..teruskan !!^_^


salam dari yang penat menaip^_^

5 comments:

Nur Areefah said...

rindu aku ke?hee~
ble semua dah masuk U semula mmg terasa sangat kehilangan~ T_T

Fakhrur Razi said...

xperlu rindukan aku
game tuh xkemana pun
good luck dgn study kau disana
bawa pulang segenggam ijazah
kami sentiasa menantikan anda..
ad cm ayat org bperang dop =.=

chittysarah said...

haha..sangat rindu kan korang..
mengimbau masa lalu..
tul sangat nur..kehilangan dan menghilang..

raji ko nie..ayat cam aku bperang nie awat..

anyway thanks..^_^

FaRa HanNaH said...

woott wooot...men rindu2 lak...gerdiks lol.. :-p

chittysarah said...

aku rindu kat ko gak miaw..
hehehe