Wednesday, June 30, 2010

hari-hari ku yang best...^_^

pada ari jumaat lepas setelah siap berbuka kami(mak aku,abang2 ku,kakak ipar n bakal kak ipar ) kami terus menuju ke cinema yer..xsabar nie..citer yang ditunggu2..n setelah dipujuk,mak setuju yer ikut...heehehehe..
dengan berbekalan spek 3D kami menonton ngan gembira+duka + nestapa...hahaha
memang terbek dari ladang..

pada ari ahad nyer plak..kawan bek ku Fiza ajak kuar..tanpa arah tujuan..ingatkan da dapat lesen upenyer kuar ngan che mat n afif skali..pada kali nie afif merupakan driver kami yang terbeek..setelah di bincangkan kami bersetuju ke Brem Mall(sekali lagi yer kanak2..tiap2 minggu aku di sane..)dan mereka sepakat nak tgk toy story 3 lagi..adei kawan2 ku nie..memang aku sayang korang tapi aty ku terasa berat..akan tetapi kerana sayang lah aku ikutkan saja..

dengan pemanduan yang berbahaya dari afif memasing memasang doa agar diberkati dunia akhirat..cuak kot..cam orang giler je bawak kete..tapi aku kene berterima kasih pada nyer sudi menghantar n menjemput..wahahahaa..setelah puas menonton kami ke toilet..

xtahan ngan kesejukan nyer yer..da la minum air pepsi sejuk ditambah keadaan sejuk menyesakkan anggota badan ku untuk terus ke toilet terdekat..then kami ke tempat mainan yer(ala yang token2 tu..)pada mula nyer nak men fighting game tapi xjadi n kami berempat men game kete beramai2..wah aku no 2 then no 3..stil x menang n xkalah..pastu beralih ke game tembak2 n kalah xsampai beberapa minit jer..setelah frust kami bermain game moto plak..still no 3..pe la nasib..

then pusing Brem Mall n singgah guardian..Fiza memilih n membeli alatan yang dikehendaki sementara kami bertiga bercerita kosong tentang kisah sekolah rendah kami..kami merupakan kawan dari sekolah redah..aku kenal che mat dari darjah satu,satu kelas kot..then afif darjah tiga kat sekolah agama..takdir menentukan aku satu sekolah lagi ngan dorang kat sekolah menengah plak..n kami bertambah akrab semasa pertengahan  tingkatan empat dan seterusnyer tingkatan lima..and persahabatan tu masih terjalin hingga kini..kira kami kawan bek walaupun suke kene mengena antara satu sama len..

wahahaha..setelah itu kami pulang(setelah Fiza kembali..n masing2 ade hal untuk diuruskan dirumah..hahaha)afif still ngan pemanduan giler dier tu sampai che mat pun ngaku yang dier bawa cam orang gler..apetah kami di belakang sering menadah tangan berdoa..=.='..tetapi kami tetap pulang ngan selamat..apepun aku sayang korang sume, kekawan aku yang menjadi asam garam kehidupan aku n menceriakan x lupe menduka lara kan idup ku...
hahaha

sebelum terlupe ari kamis sebelum tgk toy story aku ngan dak2 kelas time form3 bermain bowling di Selayang Mall..yang join nina,fiza,nisa n tiqa..wahahaha. aku nyaris nak menang dua2 game..tapi tetap menang game kedua..owh yer kawan bek ku dari darjah 1 Masturah turut join yer..memang best minggu2 sebelum pulang ke kampus tercinta..
hahaha..uitm kuala pilah wait for my arrival k..

harap2 persahabatan aku ngan kekawan ku terjalin sampai ke akhir hayat n berkekalan dunia akirat..amin..

No comments: