Monday, November 8, 2010

jawapan dari hati..

wahaaa~~berdasarkan tajuk  nampak sangat cam ngade2..tapi jujur aku akan jawab soalan dibawah ngan paling jujur penah aku jawab..soalan yang ditagged adalah dari baby hannah, merangkap sekutu n kawan sebantal aku..(leh plak)

kepade semua name yang telah tagged dibawah,sila tulis 10 keburukan andasecare jujur okey..hauhauhau..*gelak kejam...buat jangan buat ewah~sila tekan link dibawah untuk membace keburukan kawan2 baek ku..

chitster
ieja
ika


well aku akan mulakan ngan bacaan bismillah..hee~~


1)sangat la suke berfikir mende pelik2 n negatif..
contohnyer..dalam keadaan tegang leh plak minda nie mengelamun ke arah yang menyesatkan..konon2 nyer situasi tu akan bertukar ke perkara yang best cam tetibe ade orang cakap WAKENABEB!!..tapi selalu nyer xpenah pun..Crazy Rabbit Icon
law negatif lak aku selalu pikir yang aku nie cam orang yang xbergune law xdapat nak achieve something..
tapi lepas pikir balik,aku tetibe motivate diri sendiri..xpun minta pertolongan rakan2 yang amat memahami n menyanyangi diri ini..Crazy Rabbit Emoticoncara dorang akan sedarkan aku dari dunia merapu aku tu..hahhaha..guro..(da cam ayat minta simpati nie..=.=')

2)sangat suke mendengar lagu
aku suke kan muzik..xkisah la lagu pape pun janji leh ngam ngan jiwa..tapi aku de tabiat buruk iaitu merosakkan gegendang telinga yang tersedia rosak nie..hahaha..Crazy Rabbit Winkssampai kekadang orang cakap pun aku xdengar..yela,law da pakai headset ditambah pasang n volume yang tinggi nak dengar pe kan..hahaha,maaf yer mangsa2..aku xsengaja tu..

3)sangat la pemalas orang nyer
biasala..anak dara memang pemalas..eh?salah2..aku jer yang agak malas..bukan ape nie da cam sifat yang da sebati ngan jiwa aku..da penah buang jauh2 tapi aku rindu ngan sifat nie..RINDU sangat..hahahah..Crazy Rabbit Winks
leh plak yer..sarah2..berubah la wei..

4)sangat suke tido
aku leh tido kat mane2 biler aku da ngantukCrazy Rabbit Emoticon..leh tanyer sesape yang rapat ngan aku..baby hannah n ika tersangat la memahami sifat aku nie..sile la tanyer mereka yep..even ngah blaja aku leh tertido,diingatkan study group ok..not in class..konon2 nak baring la..bace sambil baring la..tapi sume tu da cam bed time story aku,membuatkan mata semakin kuyu n terus ke acara utama TIDO..wee~~..mungkin genes mak aku kot..ish3,xbek salahkan ibu ngandungkan kite yep..xbek2..ngaku jela memang ko suke sarah oi..

5)sangat suke bunyi alarm
wahahha..nie mende yang menjadi masalah utama aku..orang len dengar bunyi alarm bangun tapi aku leh wat ianya menjadi dodoian tuk teruskan tido..wah,pelik yer aku nie..masalah nie akan dirasai oleh setiap orang yang tido ngan aku..roomate aku,ira terpaksa membiasakan diri ngan bunyi nie n tolong memadamkan ia..Crazy Rabbit Iconsaku xtaw la nape aku xleh nak bangun..pasang lak lagu2 yang membingitkan contoh nyer muse-hysteria ngan volume maksimum..mau nyer mereka xterbangun n menutupnya..lagi kecian kat baby hannah taw ika law aku tido kat bilik mereka..xpepasal mereka terbangun dari mimpi lena disebabkan alarm aku nie..hahha
bersabarlah korang..hehehe..memang tabiat nie..ke tebiat nak mampus?eh..ntah la..akan aku cube memperbaiki masalah nie..

6)membace di tempat yang xsepatut nyer
ok nie mungkin agak teruk n xbek tuk diikuti..ek tajuk pun perkara buruk tentang diri anda..ok nak reveal nie..yang aku sangat suke membawa n membace majalah or komik ketika membuang hadas besar tau lebih akronim buang air besar..berak bahasa kasar..hahha..nie pun aku xtaw la nape aku suke wat..yela dari duk menunggu n xwat pape bek aku isikan ngan perkara berfaedah kan..hahaha..dak2 umah aku da paham benar ngan perangai aku nie..tapi aku xwat la law kat tandas awam..susah kot..hahaha..Crazy Rabbit Emoticon

7)membuli orang
bukan buli tapi mengeratkan hubungan sebenarnyer tau bahasa yang aku suke KENAKAN ORANG..hahah..mangsa aku antara nyer ialah ika, aliaa ataupun ira..hahah.ini adalah perkara yang teruk kot..tapi aku xdela buli sampai suh belanja ke rampas duit xpun cam giant citer doraemon tu..juz suke kenakan dorang jer..hehehe~~ketawa nakal..mungkin nie disebabkan aku dulu pernah dibuli time darjah 6 yer..hahhaha..at least aku xde la teruk sangat cam beliau yang buli aku tu..beliau bukan jer buli,malah memalukan n mengambil duit ku ngan tanpa belas kasihan n rasa bersalah..tapi xpela..aku halalkan..n aku janji xkan membuli cam beliau..Crazy Rabbit Winkspercayalah..hehe..

8)sangat suke wat aksi n sound effect
nie satu lagi..aku suke wat aksi law aku ngah geram ke atau mengekspresi emosi aku(ejaan die xconfem..) ape2 yang aku rase..kawan2 aku lak suke meniru  ape yang aku wat sampai kekadang aku malu..hee~~..nie sifat semulajadi..mungkin aku tiru ape yang abang aku wat kot..tapi dorang wat time bercerita je..aku nie da terlebih plak.sound effect pun kekadang cam terlebih..tapi aku selalu cakap kat orang len yang aku wat sume nie tuk bagi menarik lagi cerita n emosi aku..Crazy Rabbit Icons

9)sangat xsuke nak mandi pagi
waa~~sejuk kot..selalu nyer law xde kelas ataupun xde pape yang membuatkan aku tuk mandi, aku akan mandi tengahari..time air dah terasa suam..bukan takut air la..tapi badan aku xtahan ngan kesejukan air di waktu pagi..tapi jangan risau,aku mandi la law gi kelas atau nak kuar pepagi seperti menemani mak aku ke pasar..(tapi law teman mak aku gi pasar xmandi pun..hahah,sembur minyak wangi je..kekadang je)Crazy Rabbit Icons

10)sangat suke wat keje last minute
wah,nie pun da sebati kot ngan diri aku..biasalah kan..bak kata orang last minute work nie mencabar..mau xnyer nak kejar date line..ngan masa yang mengalir laju bak air terjun..huhu,memang sangat mencabar..Crazy Rabbit Winkssampai xtido tuk siapkan assignment or study tuk paper bah kan exam..hahaha..rileks banyak sangat,padan muke..lagi satu bersiap tuk gi mane2 pun aku selalu wat last2 minute..contoh nyer nak gi kelas kul 8, 7.45 baru nak terhegeh2 mandi n bersiap..nasib bek la aku bersiap jenis 5 minit je..mau xnyer main sarung je pe yang nampak..hahhaa..tapi masalah ini telah diatasi..(yang bersiap last minit je ye..=.=')

ok sampai di sini jela coretan ku pada kali ini..habis aku da reveal perkara buruk aku..baby hannah, ika n ieja aku sayang korang giler ar..hahaha..baby hannah,anda berpuas hati ngan segala fakta di atas?atau ade yang ingin ditambah?

Crazy Rabbit Iconbersdia menerima komen dari sesape jer..wee~~

7 comments:

Raji and Yeen said...

eeee baca dalam tandas~

huahuahua
mcm la ak xpnh wat =.=
xpenah kot erm.. xpenah2

Farah said...

bagus2..baby hannah berpuas hati ngn semua yang ditulis... <3

ALIAA MIZAN said...

why me yang selalu kena cekik?????uhuhuhu...

ira_mahira said...

uish,,
ubah2 dri awk tu cik chitster,..
trutamanye yg bce kt tmpt yg x spatutnye..

chittysarah said...

raji:yeke xxpenah..aritu cakap penah..
xnak ngaku plak..

fara:ok..igt nak tambah lagi tadi..
weee~~

aliaa:aku juz nak bermanja ngan ko sebenarnyer..xleh ke?huhuh

ira:bek la yunk..tapi da tabiat..

hamzah ian said...

wah.. jujur btl.. hehe

chittysarah said...

hamzah:welcome~~
biasa la jujur perlu ada..
tapi xselalu